Kubus beweegt met de tijd mee

30 september 2018
/ /
Comments Closed
/

Kubus beweegt met de tijd mee

30 september 2018
/ / /
Comments Closed

Kubus geeft je tips

We leven in een tijd waarin bijna iedereen online zijn leven deelt. Het is niet meer weg te denken uit de huidige cultuur en in zekere zin kun je zeggen dat we allemaal marketeers geworden zijn. Je profileert jezelf op het web en denkt na over wat je wel en niet deelt. Je creëert een beeld van jezelf zoals jij gezien wil worden.
Echter; mensen kijken en lezen op de sociale media anders dan een krant of TV en hier worden dan ook veel fouten gemaakt. We zijn daarnaast ook verwend geworden. Dus even een simpele VLOG om jezelf te profileren kan goed bedoeld zijn, maar kan ook je eigen glazen ingooien. Hetzelfde geldt voor foto’s, en hoewel de smartphones van tegenwoordig geweldige camera’s hebben wil het nog niet zeggen dat je mooie foto’s kan maken.

Geven en delen
Kubus gelooft in delen en samenwerken. Eén van de bij Kubus aangesloten kantoren is specialist in marketing. Wij willen deze aangelegenheid dan ook aangrijpen om een aantal tips te geven over hoe je jezelf beter kunt profileren op het web als bedrijf.

Tip 1
Laat een goede huisstijl ontwerpen die past bij jou als persoon en/of bedrijf. Neem deze huisstijl serieus bij al je uitingen en neem je tijd om alles 3 keer te checken voordat iets online gaat.

Tip 2
Creëer op je website een goede nieuwsrubriek en post bij je tekst een link naar het nieuwsitem op je website.

Tip 3
Denk bij het maken van foto’s om de belichting, kwaliteit en nieuwswaarde. Iedereen kan foto’s maken dus denk altijd na over wat jouw foto voor extra waarde geeft aan je bericht.

Tip 4
Zet je BLOGS om in VLOGS met behulp van de juiste mensen. Steeds meer mensen willen ‘even snel iets kijken’ ipv lezen. Maak van je BLOGS een selectie die echte waarde hebben en laat deze omzetten naar VLOGS.

Nieuwsgierig geworden?
Neem dan contact op met je persoonlijke Kubus adviseur.