Geschatte leestijd: 1min

Administratiekantoor in Ammerzoden

Administratie en belasting betalen is een noodzakelijk kwaad voor de ondernemer. Kubus Ammerzoden maakt administratie leuk voor jou, door een standaard dienstenpakket, tegen een vaste prijs aan te bieden. Een uitstekende oplossing zodat je vooraf weet waar je aan toe bent.

Wij fungeren als jouw aanspreekpunt, vraagbaak, klankbord en zitten dicht bij je in de buurt. Samen kunnen we snel schakelen en beslissen. Wij staan je snel en deskundig bij op het gebied van: accountancy, belastingen, (loon)administratie, ondernemersadvies, startersbegeleiding en online boekhouden.

Wij hebben jarenlange ervaring in de begeleiding van ondernemers, van de thuiskapster tot de autogarage voor iedere cliënt een passende oplossing op het gebied van financiële administratie. Indien je dat wenst zorgen wij voor de invoer van jouw administratie in de computer en de periodieke BTW aangifte, uiteraard mag je dat ook zelf doen.

Geheel vrijblijvend nodigen wij je uit voor een kennismakingsgesprek, bij ons in Ammerzoden staat de koffie altijd klaar. Indien gewenst ook ’s avonds, op zaterdag of bij jou op het bedrijf.

Graag tot ziens!

Ammerzoden

Addie Roeters

Over Addie

Ik ben Addie, 48 jaar, getrouwd met Mirjam en samen hebben we 2 kinderen. Sinds 2006 mede eigenaar van Kubus Ammerzoden.

Onze specialisaties

  • Administraties & Boekhouding
  • Online boekhouden

  • Bedrijfadvies

  • Belastingadvies
  • Loonadministratie

Contactgegevens

Haartstraat 12
5324 AN Ammerzoden

Routebeschrijving addie@kubus.nl 073 - 5994 525

Door ons gebeld worden? Dat kan!

Vul onderstaand formulier (volledig) in
en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Een greep uit onze vestigingen

  • Utrecht

  • Naarden

  • Venray

  • Velsen

  • Buitenpost

  • Lelystad Zuid

  • Drachten

  • Apeldoorn