Klachtenbehandeling

Kubus hecht veel waarde aan tevreden klanten en daarbij hoort een kwalitatief goede dienstverlening. Samen met onze leden hebben we dan ook een uitgebreid kwaliteitssysteem ontwikkeld. Onderdeel daarvan is, dat een klant de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen als er eens iets mis gaat. En eerlijk is eerlijk; waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, dus dat gebeurt ook bij ons wel eens.

Al gesproken met de adviseur zelf?

Uiteraard is het de bedoeling dat je eerst probeert om daar samen met het Kubus kantoor uit te komen. Wanneer dit niet lukt kunt u een klacht indienen bij Kubus Coöperatie waar jouw adviseur bij aangesloten is. Deze klacht kun je indienen middels het formulier op deze pagina. Wanneer je deze volledig invult komt deze terecht bij de klachtenfunctionaris van de Kubus Coöperatie.

Na het ontvangen van het formulier

Na het ontvangen van de klacht zal doorgaans telefonisch of per mail contact gezocht worden om de klacht verder met te bespreken en de verwachting te vernemen. Daarna wordt contact opgenomen met het Kubus kantoor waar de klacht betrekking op heeft. Vaak leidt dat al tot een oplossing door de bemiddeling van de klachtenfunctionaris.

Klachtenformulier

Vul onderstaande formulier (volledig) in en uw klacht wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. U mag ook rechtstreeks contact opnemen via klacht@kubus.nl.

Mocht u het formulier gebruiken dan ontvangt u direct daarna een bevestiging met kopie van uw tekst.