Herken je jezelf in dit profiel?

  • Je bent 35 – 45 jaar en beschikt een HBO werk- en denkniveau met goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden.
  • Je hebt een eigen administratiekantoor óf meer dan 5 jaar ervaring in een relevante financiële functie met de ambitie om je eigen administratiekantoor te beginnen.
  • Op persoonlijk vlak ben je gedreven, ondernemend en positief ingesteld waarbij je altijd zoekende bent naar mogelijkheden om nog succesvoller te worden.
  • Je durft risico’s aan te gaan en bent creatief, gefocused en volhardend in het bereiken van je doelen op lange termijn.
  • In acquisitie en verkoopgesprekken heb jij het niet nodig om de ‘gladde verkoper’ uit te hangen; jouw overtuigingskracht weet jij te putten uit je oplossende vermogen, kennis, integriteit en empathische vermogen.
  • Je bent een teamplayer in het collectief maar bent je bewust dat je succes als ondernemer vooral afhangt van je eigen input en effort.

Je hebt een…

Startend kantoor of een gevestigd kantoor.

Franchisenemer worden in 6 stappen

1

Persoonlijke kennismaking

Nadat we jou hebben gevonden, of jij ons natuurlijk, willen we graag kennis met je maken. Daarvoor komen we bij je langs of plannen desgewenst een videogesprek met je in.

Het betreft een vrijblijvend, informeel gesprek waarin we op een ongedwongen wijze meer over elkaar te weten komen.

Wie wij zoeken?

Dat lees je hier.

2

Het tweede gesprek

Wanneer er van beide kanten een positieve indruk is ontstaan in het eerste gesprek plannen we graag een vervolggesprek met je waarbij we vergezeld worden door een bestuurslid.

In dit gesprek worden alle details met je doorgenomen waaronder de investeringen en word je gescreend op de toelatingseisen waarbij we onze bevindingen direct met je delen.

Bedenktijd

Aan het eind van het gesprek spreken we een bedenktijd af tot stap 3, een periode die je mag benutten om zoveel mogelijk vragen te stellen per
mail of per telefoon.

3

De voorovereenkomst

Na een overeen te komen bedenktijd van maximaal 4 weken nemen we opnieuw contact met je op. Bij een voorlopige toezegging van jouw kant sturen we je een voorovereenkomst op die je getekend aan ons retour mag zenden. De voorovereenkomst vertegenwoordigd je voorlopige intentie om toe te treden bij Kubus en kost € 630,-.

Het bedrag in kwestie is een vergoeding voor de effort die we tot dat moment in je hebben geïnvesteerd maar die verrekend wordt met je eerste kwaliteitstoets na je daadwerkelijke toetreden. Meer informatie over de investering vind je hier.

Vast contactpersoon

Na ondertekening van dit documenten spreken we de details af behorende bij stap 4 en wijzen we je een vaste contactpersoon toe.

4

Bezoek aan een Kubus kantoor

We vinden het belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij Kubus. Daarom hechten we veel waarde aan een kennismaking met één van onze vestigingen in jouw regio. Gedurende een nader af te stemmen dagdeel krijg je de kans om een kijkje te nemen in de keuken bij een Kubus administratiekantoor.

Creëer een realistisch beeld

Je kunt gerust al je vragen richten aan onze collega zodat je voor jezelf een betrouwbaar en realistisch beeld krijgt van Kubus en het bijbehorende verwachtingspatroon.

5

Franchiseovereenkomst

Maximaal een week na het bezoek aan het Kubus kantoor in je regio neemt onze vaste contactpersoon opnieuw contact met je op. In die periode hebben zowel jij als wij goed na kunnen denken over onze toekomst met elkaar. Wanneer we het volste vertrouwen in elkaar hebben bekrachtigen we dat met de gezamenlijke ondertekening van de Kubus franchiseovereenkomst.

6

Start van jouw Kubus kantoor

Na ondertekening van onze franchiseovereenkomst gaat onze backoffice voor je aan de slag om alles voor je klaar te zetten wat jij nodig hebt om je eigen Kubus kantoor op te starten. Je houdt daarbij intensief contact met je eigen contactpersoon.

Specialisaties binnen Kubus

Assurantiën
Risicoanalyse laten uitvoeren? Dat doen we graag!
Fiscaal
Maximaal belastingvoordeel? Wij regelen het!
Agrarisch
Vragen over de agrarische sector? Geen probleem!
Accountancy
Jaarrekening laten opstellen? Ook dat doen wij!

Juridisch
Ondernemingsrechtelijke vraag? Kom maar op!
Lonen
Salarisadministratie uitbesteden? Dat kan!
Marketing
Hulp nodig met de marketing? Wij staan klaar!
Bedrijfsovername
Bedrijfswaardering uit laten voeren? Doen we!