Doelstelling

Onze primaire doelstelling is natuurlijk het tevreden houden en uitbreiden van onze gezamenlijke 10.000 klanten door heel Nederland waarbij fungerend als een one-stop-shopping loket voor het MKB.

Om die doelstelling waar te maken is uitbreiding van ons Kubus netwerk noodzakelijk. Uitbreiding met ondernemende professionals voorzien van het Kubus DNA én de coöperatieve gedachte. Per jaar bieden we ruimte voor 5 -10 nieuwe vestigingen verdeeld op basis van een eigen acquisitie gebied op basis van postcodes. In 2025 zal Kubus bestaan uit minimaal 100 aangesloten administratiekantoren verdeeld over heel Nederland en werkend onder één sterk merk.

Franchisenemer worden in 6 stappen

1

Persoonlijke kennismaking

Nadat we jou hebben gevonden, of jij ons natuurlijk, willen we graag kennis met je maken. Daarvoor komen we bij je langs of plannen desgewenst een videogesprek met je in. Het betreft een vrijblijvend, informeel gesprek waarin we op een ongedwongen wijze meer over elkaar te weten komen.

Wie wij zoeken?
Dat lees je hier.

2

Het tweede gesprek

Wanneer er van beide kanten een positieve indruk is ontstaan in het eerste gesprek plannen we graag een vervolggesprek met je waarbij we vergezeld worden door een bestuurslid. In dit gesprek worden alle details met je doorgenomen waaronder de investeringen en word je gescreend op de toelatingseisen waarbij we onze bevindingen direct met je delen.

Aan het eind van het gesprek spreken we een bedenktijd af tot stap 3, een periode die je mag benutten om zoveel mogelijk vragen te stellen per
mail of per telefoon.

3

De overeenkomst

Na een overeen te komen bedenktijd van maximaal 4 weken nemen we opnieuw contact met je op. Bij een voorlopige toezegging van jouw kant sturen we je een voorovereenkomst op die je getekend aan ons retour mag zenden. De voorovereenkomst vertegenwoordigd je voorlopige intentie om toe te treden bij Kubus en kost € 590,-. Meer informatie over de investering vind je hier.

Het bedrag in kwestie is een vergoeding voor de effort die we tot dat moment in je hebben geïnvesteerd maar die verrekend wordt met je eerste kwaliteitstoets na je daadwerkelijke toetreden. Na ondertekening van dit documenten spreken we de details af behorende bij stap 4 en wijzen we je een vaste contactpersoon toe.

4

Bezoek aan een Kubus kantoor

We vinden het belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij Kubus. Daarom hechten we veel waarde aan een kennismaking met één van onze vestigingen in jouw regio. Gedurende een nader af te stemmen dagdeel krijg je de kans om een kijkje te nemen in de keuken bij een Kubus administratiekantoor. Je kunt gerust al je vragen richten aan onze collega zodat je voor jezelf een betrouwbaar en realistisch beeld krijgt van Kubus en het bijbehorende verwachtingspatroon.

5

Franchiseovereenkomst

Maximaal een week na het bezoek aan het Kubus kantoor in je regio neemt onze vaste contactpersoon opnieuw contact met je op. In die periode hebben zowel jij als wij goed na kunnen denken over onze toekomst met elkaar. Wanneer we het volste vertrouwen in elkaar hebben bekrachtigen we dat met de gezamenlijke ondertekening van de Kubus franchiseovereenkomst.

6

Start van jouw Kubus kantoor

Na ondertekening van onze franchiseovereenkomst gaat onze backoffice voor je aan de slag om alles voor je klaar te zetten wat jij nodig hebt om je eigen Kubus kantoor op te starten. Je houdt daarbij intensief contact met je eigen contactpersoon.

Specialisaties binnen Kubus

  • Assurantiën
    Risicoanalyse laten utivoeren? Dat doen we graag!
  • Fiscaal
    Maximaal belastingvoordeel? Wij regelen het!
  • Agrarisch
    Vragen over de agrarische sector? Geen probleem!
  • Accountancy
    Jaarrekening laten opstellen? Ook dat doen wij!
  • Juridisch
    Ondernemingsrechtelijke vraag? Kom maar op!
  • Lonen
    Salarisadministratie uitbesteden? Dat kan!
  • Marketing
    Hulp nodig met de marketing? Wij staan klaar!
  • Bedrijfsovername
    Bedrijfswaardering uit laten voeren? Doen we!