Eigen administratiekantoor starten in Zoetermeer?

De Kubus Coöperatie is een landelijk opererende organisatie bestaande uit boekhouders, accountants, administrateurs en diverse specialisten, zoals; juristen, fiscalisten en marketeers. Als financiële dienstverlener willen wij graag een landelijke dekking. Ben jij ondernemer en wil jij een eigen administratiekantoor starten in Zoetermeer? Dan zoeken wij jou!

Doelstelling Kubus

Onze primaire doelstelling is natuurlijk het tevreden houden en uitbreiden van onze gezamenlijke 10.000 klanten door heel Nederland waarbij fungerend als een one-stop-shopping loket voor het MKB.

Om die doelstelling waar te maken is uitbreiding van ons Kubus netwerk noodzakelijk. Uitbreiding met ondernemende professionals voorzien van het Kubus DNA én de coöperatieve gedachte. Per jaar bieden we ruimte voor 5 -10 nieuwe vestigingen verdeeld op basis van een eigen acquisitie gebied op basis van postcodes. In 2025 zal Kubus bestaan uit minimaal 100 aangesloten administratiekantoren verdeeld over heel Nederland en werkend onder één sterk merk.

Een eigen administratiekantoor starten in Zoetermeer?

Een eigen administratiekantoor starten in Zoetermeer in 6 stappen

  1. Persoonlijke kennismaking
  2. Het tweede gesprek
  3. De overeenkomst
  4. Bezoek aan een Kubus kantoor
  5. Franchiseovereenkomst
  6. Start van jouw eigen administratiekantoor

Waarom een eigen administratiekantoor starten in Zoetermeer?

Als je een eigen administratiekantoor in Zoetermeer wilt starten bij Kubus sta je er nooit alleen voor. Bij de Kubus Coöperatie ben je niet alleen onderdeel van, maar ook mede eigenaar en beslis je dus mee over de koers van onze organisatie. Kubus is een coöperatie met synergie in alle lagen van de organisatie. Zo zoeken we als collega’s onder elkaar veelal de samenwerking op, genieten we van de voordelen van gezamenlijke inkoop en delen we onderling kennis over innovaties, trends, specifieke klantvragen en actualiteiten binnen ons vakgebied.

Ben jij die franchisenemer in Zoetermeer die wij zoeken?

De markt verandert en een modern administratie-, boekhoud en/of accountantskantoor beperkt zich om diverse redenen allang niet meer tot enkel het doen van de administratie, boekhouding en fiscale zaken. Binnen onze Kubus coöperatie bieden we onze klanten dan ook een one-shop-stopping-kanaal. In onze coöperatie bevinden zich naast financiële professionals dan ook specialisten op allerlei andere overlappende gebieden. Meer informatie over het profiel wat wij zoeken vind je hier.

Specialisaties binnen Kubus

Assurantiën
Risicoanalyse laten uitvoeren? Dat doen we graag!
Fiscaal
Maximaal belastingvoordeel? Wij regelen het!
Agrarisch
Vragen over de agrarische sector? Geen probleem!
Accountancy
Jaarrekening laten opstellen? Ook dat doen wij!

Juridisch
Ondernemingsrechtelijke vraag? Kom maar op!
Lonen
Salarisadministratie uitbesteden? Dat kan!
Marketing
Hulp nodig met de marketing? Wij staan klaar!
Bedrijfsovername
Bedrijfswaardering uit laten voeren? Doen we!

Ben jij er klaar voor?

Een Kubus kantoor heeft toegang tot een uitgebreid specialistisch netwerk waar jouw klanten gebruik van kunnen maken. Daarnaast bieden wij cursussen voor jou om te groeien en een lifecycle begeleiding.