Geschatte leestijd: 1,8min

Kubus Bedrijfsadvies brengt je verder door te luisteren

Kubus Bedrijfsadvies biedt een luisterend oor. Dat kan tijdens het jaar(rekening)gesprek met je Kubus adviseur maar ook tussendoor. We behandelen veel gestelde vragen zoals; ben je tevreden zoals de zaken nu gaan? Zijn er/zie je kansen of risico’s komende jaren en hoe pak je dit aan?

Succes in het verleden geeft weinig garantie voor de toekomst en tijd is schaars.

Ik ben Marc Lammens en ondersteun de Kubus ondernemers en haar klanten bij het oplossen van bedrijfsvraagstukken. Zowel als ZZP-er als commercieel- en algemeen directeur heb ik diverse transities en groeitransformaties geleid. Ik hanteer hierbij mijn SSASS concept.

In een (gratis) oriënterend (telefoon)gesprek leg ik je graag uit welke voordelen je hiermee kunt behalen. Stuur mij een kort mailtje of appje en ik neem direct contact met je op.

Kubus Bedrijfsadvies

Marc Lammens

Over Marc

Ik ben Marc Lammens en ik ondersteun klanten en adviseurs van Kubus bij het oplossen van hun bedrijfsvraagstukken. Na mijn commerciële (HBO) opleiding heb ik gedurende de eerste 15 jaar mijn marketing- en verkoopkennis in de praktijk verder ontwikkeld. In zowel nationale als internationale markten heb ik o.a. nieuwe producten en diensten geïntroduceerd en bestaande producten en processen verfijnd. Tevens kreeg ik de kans om nieuwe vestigingen te openen en/of distributienetwerken op te bouwen.

Deze commerciële basis heb ik vervolgens verder geprofessionaliseerd en benut als commercieel- en algemeen directeur. In samenwerking met mijn medewerkers en managers, zijn diverse veranderingstrajecten, transities en transformaties succesvol afgerond.

Als bedrijfsadviseur bied ik een rijke ervaring en kennis aan. Onderwerpen die hierbij ter sprake komen:

Onderscheidend vermogen: Welke klant wens je en waarom koopt jouw klant bij jou en niet elders?
Klantengroei en – retentie: Hoe win je maar ook hoe behoud je klanten op langer termijn?
Procesefficiency: Hoe lever je hoge kwaliteit op effectieve wijze?
Medewerkerstevredenheid: een tevreden klant vraagt om een tevreden medewerker, wat moet je doen (en vooral niet doen);

Samenvattend

Ik richt mijn aandacht op het verbeteren van het resultaat voor de klant, de medewerkers en jou als eigenaar/aandeelhouder. Het Kubus team biedt naast financiële ook commerciële, strategische en operationele expertise aan.

Contactgegevens

Kubus Bedrijfsadvies
Financiële ondersteuning & meer

Routebeschrijving bedrijfsadvies@kubus.nl 06 - 515 355 66

Door ons gebeld worden? Dat kan!

Vul onderstaand formulier (volledig) in
en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Ben je een bestaande klant? *

Overzicht van onze vestigingen

  • Zwolle

  • Drachten

  • Damwoude

  • Barneveld

  • Nijmegen

  • Zevenaar

  • Boukoul

  • Goor