De telefonische acquisitie training van Kubus Smart

In deze training leer je hoe je op een prettige en ongedwongen manier in gesprek gaat met verschillende bedrijven.
Je benadert bedrijven vanuit een oprechte interesse, bent scherp en zorgt voor voldoende kennis om een goed inhoudelijk gesprek te kunnen voeren.
Je stelt niet de verkoop centraal maar zoekt naar een kennelijk probleem van een prospect waar je een oplossing voor aandraagt door middel van luisteren en het stellen vragen.

In deze training gaan we stap voor stap door de verschillende aspecten van telefonische acquisitie heen en stellen we o.a. de volgende ingrediënten voor succesvol acquireren aan de orde:

  • Straightline© theorie
  • De vier seconden regel
  • Motivatie en discipline
  • Intonatie en taalgebruik
  • De drie redenen voor succes in acquisitie
  • Dominantie en “gatekeepers”
  • Kansherkenning, koopsignalen en onderhandeling
  • Bezwaren en weerleggingen
  • Afsluittechnieken
  • Tips & trick’s uit de praktijk
Download het GRATIS ebook